translator

Saturday 17 March 2012

Urocza sikorka z Holandii

Kiedy zobaczyłam te maleńkie ptaszki...zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! Te maleństwa stworzyła Ilona, zobaczcie jej blog koniecznie, potrafi robić na prawdę przepiękne miniatury!
Długo się zastanawiałam, nie wiedziałam jak zapytać, szukałam ich na Etsy, ale nie było...aż w końcu napisałam do Ilony. I zgodziła się zrobić dla mnie tą piękną sikorkę!!! okazało się przy okazji, że Ilonie podoba się moja gablotka z motylkami, więc wymieniłyśmy się:)
Moja sikoreczka błąkała się ponad 2 tygodnie gdzieś na pocztach, zanim dotarła, obie z Iloną przeżyłyśmy horror - martwiąc się, czy nie zaginęła?!!
aż w końcu mój skarb dotarł i JEST!!! holenderska sikorka, wylądowała w Polsce na norweskiej budce (domek to prezent z Giveaway Mony, które kiedyś udało mi się wygrać)
Czyż nie jest śliczna??? czy wyobrażacie sobie że ona ma tylko 1 centymetr??
Dziękuję Ilona, że znalazłaś czas na zrobienie jej dla mnie!

Odwiedźcie ten wspaniały blog http://minimumloon.blogspot.com/ jestem pełna podziwu dla pracy Ilony...



26 comments:

  1. Beautiful bird! Ilonas's work is stunning.
    I love the birdhouse scene.
    Hugs

    ReplyDelete
  2. Hi Magda, I am so glad that the bird made the long trip well and that he is now safe and well. You have a nice home for him where he can live with his jar of peanutbutter ;)
    Hugs and we'll meet again in blogosphere ;), Ilona

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilona, thank you for the peanutbutter too, I see that he likes it:))

      Delete
  3. The little bird is amazing. So tiny and perfect enjoy this little treasure.
    Hugs Maria

    ReplyDelete
  4. The birdhouse scene is fantastic and the bird is amazing.
    Bye Faby

    ReplyDelete
  5. que pajarito más precioso!!
    Besitos

    ReplyDelete
  6. Faktycznie piękna jest ta sikorka, ale nie do wiary, że taka maciupeńka. Nie mogę sobie wyobrazić, jak robi się takie mikroskopijne cuda. Ściskam cieplutko!

    ReplyDelete
  7. c'est une petite et adorable mésange. Un oiseau bleu qui porte bonheur. Jolie acquisition.
    Minima

    ReplyDelete
  8. Increiblemente real!!!!! Un gran trabajo!!!!
    Besos.

    ReplyDelete
  9. Me gusta muchísimo ese pajarito azul. La escena te ha quedado muy bonita. Besos

    ReplyDelete
  10. Przesiczna!!! Zazdraszczam!!!;D

    ReplyDelete
  11. Wow, the little bird so cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute.

    Hugs from Craftland

    ReplyDelete
  12. Es un pajarito encantador! Un abrazo!

    ReplyDelete
  13. Que bonito te ha quedado el pájaro y se ve que es un goloso....besos.

    ReplyDelete
  14. Thank you for visiting and leaving a comment to my blog! This way I found your lovely blog :)

    ReplyDelete
  15. Ohhh what a beautiful bird!
    Hugs
    Carmen

    ReplyDelete
  16. Hello, gorgeous! Congratulations and kisses in your heart.

    ReplyDelete
  17. It`s a beautiful bird!!!!!!
    And it is nice to see that you now have a bird for the birdhouse :)
    Mona

    ReplyDelete
  18. felicidades por su regalo es Precioso el pajarito y ademas se muy bien el trabajo que lleba hacer algo asi, aunque a mi no me quedaron tan bonitos como a Ilona

    ReplyDelete
  19. Me encanta!!!!!
    Que maravilla de trabajo, absolutamente precioso.
    besitos ascension

    ReplyDelete
  20. è un bellissimo uccellino, così piccolo e perfetto!!!!!!
    Luisa

    ReplyDelete
  21. Me gusta mucho, el pajarito es una monada

    ReplyDelete
  22. Hello! You were lucky in my Giveaway. Please e-mail me your address.

    ReplyDelete